Professional Nail Boutique
Акаунт
0
Кошик

Товари

Ваш кошик порожній!

Гарантія

Гарантія

Гарантійне обслуговування, на що ви можете розраховувати

В описі продукції ви можете знайти актуальну інформацію про гарантійні строки. Для реалізації свого права на гарантійне обслуговування клієнт повинен надати чек, в якому вказано час та дату, що засвідчує здійснення покупки. Саме з моменту, зазначеного в чеку, починається гарантійний період, протягом якого ви можете звернутись до магазину.

Щоб уникнути заводського браку, некомплектності, неполадок та збоїв у роботі пристроїв, рекомендуємо вам звертати увагу на вигляд товару під час отримання. Якщо виникають питання або сумніви щодо зовнішнього вигляду чи функціональності, зверніться до наших співробітників, щоб вирішити проблему якомога швидше.

Щоб повідомити нам про несправності або про гарантійний випадок, скористайтесь номерами телефонів, вказаними на нашому сайті. Менеджери якнайскоріше розглянуть ваше питання та допоможуть вам у його розв’язанні. Повернути несправний або пошкоджений товар ви можете за допомогою поштової служби „Нова Пошта”. В функції наших менеджерів не входить діагностика несправностей. За діагностику несправностей та їх наступне усунення відповідає майстер. Компетентний та досвідчений співробітник сервісного центру зможе обґрунтовано оцінити стан товару, визначити причину несправності, розробити послідовність дій щодо усунення проблеми та полагодження пристрою. Менеджери лише приймають несправний товар та консультують клієнта за всіма питаннями, що виникнуть.

Наявність чеку – обов’язкова умова. Без наявності чеку магазин не зможе обробити ваш запит та забезпечити гарантійне обслуговування. Під час повернення товару за допомогою транспортної компанії „Нова Пошта” додайте чек до вмісту посилки. Також ви можете надати ксерокопію чеку, а оригінал залишити собі.

Тут Ви можете залишити заявку на повернення або обмін товару.

Повернення товару