• Call-center:
  • Пн-Пт: 09:00–18:00
  • Сб, Нд: вихідний

Гарантія

Гарантійне обслуговування, на що ви можете розраховувати
В описі продукції ви можете знайти актуальну інформацію про гарантійні строки. Для реалізації свого права на гарантійне обслуговування клієнт повинен надати чек, в якому вказано час та дату, що засвідчує здійснення покупки. Саме з моменту, зазначеного в чеку, починається гарантійний період, протягом якого ви можете звернутись до магазину.

Щоб уникнути заводського браку, некомплектності, неполадок та збоїв у роботі пристроїв, рекомендуємо вам звертати увагу на вигляд товару під час отримання. Якщо виникають питання або сумніви щодо зовнішнього вигляду чи функціональності, зверніться до наших співробітників, щоб вирішити проблему якомога швидше..
Що робити, якщо ви все ж придбали несправний або пошкоджений товар?

Щоб повідомити нам про несправності або про гарантійний випадок, скористайтесь номерами телефонів, вказаними на нашому сайті. Менеджери якнайскоріше розглянуть ваше питання та допоможуть вам у його розв’язанні. Повернути несправний або пошкоджений товар ви можете за допомогою поштової служби „Нова Пошта”. В функції наших менеджерів не входить діагностика несправностей. За діагностику несправностей та їх наступне усунення відповідає майстер. Компетентний та досвідчений співробітник сервісного центру зможе обґрунтовано оцінити стан товару, визначити причину несправності, розробити послідовність дій щодо усунення проблеми та полагодження пристрою. Менеджери лише приймають несправний товар та консультують клієнта за всіма питаннями, що виникнуть.
Наявність чеку – обов’язкова умова. Без наявності чеку магазин не зможе обробити ваш запит та забезпечити гарантійне обслуговування. Під час повернення товару за допомогою транспортної компанії „Нова Пошта” додайте чек до вмісту посилки. Також ви можете надати ксерокопію чеку, а оригінал залишити собі.

Протягом якого терміну це можна зробити?

Після здійснення покупки, у точній відповідності до законодавства України, у наших покупців є 14 днів для повернення або обміну товару. Ми керуємося Законом про захист прав споживачів. Якщо товар є комплектним та не використовувався покупцем, його можна повернути до магазину. Гель-лаки, допоміжні засоби, манікюрні інструменти та витратні матеріали не підлягають поверненню (відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року). Втім, таке повернення є можливим, а питання в кожному конкретному випадку розглядається індивідуально.

В якому випадку магазин може відмовити у гарантійному обслуговуванні?

Є декілька ситуацій:

  • причиною несправності є пошкодження товару в процесі експлуатації (недотримання вимог щодо припустимого часу роботи, температурного режиму та ін.);
  • на пристрої є ознаки спроби ремонту іншим майстром;
  • присутні механічні пошкодження та інші ознаки неправильного використання (сліди ударів, потрапляння вологи, сильного запилення тощо), які могли призвести до функціональних несправностей пристрою;
  • пристрій потрапив під дію стихійних лих (повені, пожежі), в результаті чого втратив функціональність;
  • пристрій постраждав через перепади напруження в електромережі.
Скільки часу займе ремонт по гарантії?

Майстер сервісного центру має визначити причину несправності та здійснити ремонт протягом 14 днів. Якщо ж майстер з’ясує, що випадок – не гарантійний, магазин запропонує клієнту зробити ремонт за рахунок покупця.

Особливості ремонту UV/LED-ламп

Гарантія не розповсюджується на лампочки та світлодіоди, оскільки це – витратні матеріали, що час від часу вимагають заміни.

Тут Ви можете залишити заявку на повернення або обмін товару.
Повернення товару
ДІЗНАВАЙТЕСЬ ПЕРШИМИ ПРО РОЗПРОДАЖІ ТА НОВИНКИ!